טל מרים מייבאת בפינצטה שטיחים מסורתיים בעבודת יד מרחבי העולם ומוכרת אותם כאן בארץ. כבר בהתחלה הבנו שהשטיחים של טל הם לא אלמנטים מעוצבים לבית אלא פריטי אמנות ואספנות, וכך אנחנו רוצים להתייחס גם למותג.
ההבחנה הזו קבעה את אופי המותג: נקי, שקט, קלאסי ואמנותי באוריינטציה אתנית. החלטנו שהשטיחים כל כך צבעוניים ויפים, שאנחנו צריכים להשאיר את כל הרכיבים המעוצבים בשחור ובלבן, ולתת לשטיחים עצמם את כל הבמה.
מכאן נולד הלוגו: לוגוטייפ מוקפד עם אות פתיח וניקוד בסגנון ערבי. אליו מצטרף הרקע הלבן השקט וטיפוגרפיה מוקפדת, וכל זה על בסיס צילומי השטיחים היפהפיים.
במסגרת הפרויקט יצרנו לוגו, שפה גרפית, חומרים ממותגים להדפסה ולדיגיטל, וכמובן – אתר תדמית+חנות, עם כל השטיחים המהממים של טל לרכישה.