פרויקט רי־ברנדינג לקפה קרוסלה בקטמון, ירושלים.
באחד הדייטים היותר־מיוחדים שלנו, רותם לקחה אותי לקפה קרוסלה.
אני זוכר בית קפה קטן ומיוחד, עם ספה, ספסל־בית־כנסת, תפריטים בתוך ספרים והמון יופי מיוחד של ירושלים.
אה, כן: וסלט טעים־טעים.
אני זוכר שאמרתי לעצמי: יש כאן קסם, אבל קסם נעים כזה. ביתי.
חלק מהיופי הביתי של הקרוסלה, נובע, בעיני, מההום־מייד של כל החומרים; ובכל זאת, אני חושב שעיצוב טוב לא יכול להזיק, וקיוויתי שאפשר לשדרג בעזרתו את רוח המקום.
השתמשתי בלוגו הקיים כבסיס: עיגול מעוטר בסגנון מסורתי, עם שם המקום בשלוש שפות וגווני בז'-חום-כחול.
בניתי פלטת צבעים ביתית, חזקה אבל רכה; הוספתי לעיגול ציטוט משיר של יהודה עמיחי על ירושלים וקרוסלה – ציטוט שתואם, לתחושתי, את ערכי המותג; את הציטוט מיקמתי בחצי־סיבוב, כדי לחזק את קונספט הקרוסלה. לבסוף העברתי את שם המקום אל מתחת לעיטור, ועבדתי על התאמה בין הפונטים.
[זה היה קשה: קשה למצוא פונטים תואמים בערבית, וכאן הייתי צריך לעבד עוד את האותיות ידנית, כדי להתאים אותן בצורה כמעט־מושלמת].
אני אוהב את התוצאה. ואתם?
[הלוגו הקיים של קפה קרוסלה – בסוף.]