עדי בן ארי

את הפגישה עם עדי סיימתי מבולבל מאוד. עדי סיפרה שהיא למדה תזונה בקינגס קולג' בלונדון, אבל היא לא דיאטנית. היא מלמדת אנשים לחיות בריא, אבל בצורה מדעית. לאורך הפגישה (שנערכה בזום, כי עדי חיה באירופה) היא עמדה במקום לשבת, ובמקום להתעניין בהרגלי האכילה שלי היא שאלה כמה שעות אני ישן בלילה.

אני מקצר לכם את הסיפור:
עדי מלמדת ומלווה אנשים וקבוצות לאורח חיים בריא.
׳אורח חיים בריא׳ זה אומר המון, וזה בדיוק מה שעדי עושה: מתזונה דרך שינה, מספורט ועד איזון הורמונלי. הכל מדעי, הוליסטי, מותאם לאורח חיים של אנשי קריירה, ועם אנרגיות שגורמות לך לרצות פתאום להיות בריא בעצמך. המטרה – לחיות טוב יותר, למשך זמן ארוך יותר. ככה פשוט.
עדי מאמינה שכדי לחיות בריא, צריך בעיקר לשנות הרגלים. וכדי לעשות את זה, צריך רק לשנות תפיסה לגבי כמה דברים. היא פונה גם לאנשים פרטיים, אבל בעיקר לחברות הייטק שמעוניינות להשקיע בעובדים שלהן, בארץ ובעולם.

בשלב הראשון הגדרנו יחד מה עדי עושה. עדי היא לא דיאטנית וגם לא תזונאית. היא Healthy Life Coach, ועצם הפיצוח הזה עשה את הכל מדויק ופשוט יותר.

אחר כך עיצבנו לעדי לוגו ושפה גרפית:
הלוגו מבוסס על אותיות (כלומר לוגוטייפ), בסגנון קלאסי, נקי ומאוד מדויק. תראו כמה מעט צריך לעשות כדי לייצר לוגוטייפ טוב: פונט איכותי ונכון, 3 עלים במקומות הנכונים, קרנינג מדויק – לפעמים יותר חשוב לדעת מה *לא* לעשות מאשר מה כן.
השפה הגרפית מתבססת על טקסטורות של עלים בשני צבעים, עם מסגרת עדינה והרבה הרבה אויר. גם כאן, Less Is More זה המפתח, והוא נגזר גם מהסגנון של עדי וגם מקהל היעד שאליו היא פונה.

באמצעות השפה הגרפית עיצבנו חומרים מודפסים, אבל בעיקר טמפלטים לפוסטים וסטוריז. עדי עושה בהם שימוש מעולה ויומיומי, וכל כך כיף לראות איך לקוחה יכולה לתחזק אינסטגרם פעיל ומעוצב, בלי לשלם מחדש על כל פוסט. זה בדיוק החזון שלי, ומאוד משמח לראות אותו מתגשם.

בשלב האחרון עיצבנו לעדי אתר תדמית קטן בשתי שפות, אתר שממשיך להתפתח הרבה אחרי שהפרויקט הסתיים.

זהו, העסק של עדי מעוצב. תודה עדי, היה כיף גדול וזכות גדולה.

אה, דבר אחרון: תעשו טובה לעצמכם, תעקבו אחרי עדי. הטיפים שהיא מפרסמת יכולים לשנות לכם את החיים, אבל באמת. אני כבר מרגיש את זה, לאט אבל בטוח.

והנה כמה עבודות דומות: