לוז – מרכז לבריאות האישה

סיימתי את השיחה הראשונה עם אביטל והתרגשתי.

יש איזה קטע כזה, שפרויקטים שקשורים לנשים יגיעו למעצבות, ופרויקטים שקשורים לגברים יגיעו למעצבים. זה הגיוני, אבל זה קצת מצער אותי. זה לא חייב להיות ככה. ולכן התרגשתי. כי אביטל היא בעלת עסק שנקרא ׳לוז – מרכז לבריאות האישה׳. וחשבתי לי שני דברים: חשבתי שכל הכבוד לאביטל על האומץ, לפנות למעצב גבר כדי שיעצב מרכז לבריאות האישה. וחשבתי שאני ממש רוצה את הפרויקט הזה, בדיוק מהסיבה הזו. אף פעם לא עשיתי משהו כזה.

אז במאי 2022 נפתח המרכז החדש באריאל, וכשהוא נפתח – כל העסק כבר היה מעוצב. הנה בדיוק מה שעשינו:

התחלנו באיפיון וניתוח של העסק: מה עושים בו, מי הלקוחות שלו, מי מתחרה בו, איפה נקודות החוזקה והחולשה שלו, ועוד עשרות שאלות ודיוקים. האיפיון המפורט הזה עזר לנו ליצור בריף, שיפרט איזה סיפור ויזואלי אנחנו רוצים לספר בנראות של העסק ואיך נעשה את זה.

המשכנו בעיצוב לוגו. ׳לוגו׳ נשמע משהו אחד, אבל הלוגו של לוז כולל 4 גרסאות, כדי שיהיה אפשר להשתמש בו בכל מקום ולכל שימוש (את הלוגו אביטל קיבלה ב-4 גרסאות כפול 5 אופציות צבעוניות כפול 4 פורמטים. זה יוצא 80 קבצים! מסודרים ומוכנים לכל שימוש. אבל זה רק עניין טכני).

יחד עם הלוגו, בנינו שפה גרפית שתתאים לכל מה ש׳לוז – מרכז לבריאות האישה׳ צריך:
– הגדרנו ערכים צבעוניים לפרינט ולדיגיטל. הצבעים מתאימים גם לצבעי הקירות במרכז, כמובן;
– הגדרנו ערכים טיפוגרפיים לטקסטים השונים;
– הגדרנו פריסות וסידורים לשילוט ולעלונים;
– עיצבנו 20 אייקונים ייחודיים, שמתכתבים עם העיצוב של הלוגו, כדי לסמל 20 שירותים שאפשר לקבל במרכז.

באמצעות השפה הגרפית, עיצבנו פריטים לדפוס ולדיגיטל:
– עיצבנו שילוט לחדרים השונים במרכז;
– עיצבנו עלוני מידע בנושאים שונים לשימוש במרכז;
– הוצאנו לייצור שלט לוגו תלת מימדי.

בשלב האחרון, עיצבנו ובנינו אתר ענקי, שמספר את הסיפור, מפרט את השירותים, מאפשר קביעת תורים, מציג את נשות הצוות וגם כולל בלוג מכובד בנושאים שונים.

עכשיו לוזמרכז לבריאות האישה מעוצב. מהלוגו ועד השלט בחדר הטיפולים. ממגילת זכויות החולה ועד אתר אינטרנט גדול, מקצועי, מעוצב ומהיר.

והנה כמה עבודות דומות: