טל גלזר – תזונאית הריון

טל היא תזונאית הריון: היא מתמקדת בתזונה מותאמת להריון ובפרט לסוכרת הריון. טל הגיעה אליי אחרי שנים של עיצוב עצמי בקנבה ואתר אינטרנט שבנתה בעצמה; זה עובד מצוין בתחילת הדרך, אבל ככל שהעסק של טל גדל ונוספו חומרים ופלטפורמות – התדמית הויזואלית התחילה ללכת לאיבוד. כל דבר היה נראה שונה, ואף אחד מהם לא היה מספיק טוב בעיניה: לא מספיק יפה, לא מספיק תואם את העסק ואת הערכים שלו, ולא מספיק מושך עבור הלקוחות.
בשבוע הראשון ניתחנו את העסק שלה: היא ענתה על שאלון מתיש שמחולק ל-4 חלקים, בעקבותיו קיימנו שיחת איפיון ומשם התקדמתי למחקר ברשת על העסק שלה, על השוק, הלקוחות והמתחרים.
בשבועיים הבאים עיצבנו את הלוגו: לטל היה חשוב שהצבעוניות לא תהיה ורודה ושהלוגו לא יציג הריון בפירוש. הסכמתי איתה בהחלט, ולכן עיצבתי את הלוגו כענף בעל שני עלים, שמגיעים מתחום התזונה; צורת העלים רומזת להריון וגם מרפררת לאות ט׳ – האות הראשונה בשמה של טל. לבסוף, הלוגו נראה מצוין בכל גודל, אלגנטי, פשוט וייחודי – ואפילו נחתך מעיגולים בעלי יחס של חתך הזהב. זה אחד הלוגואים הכי טובים שיצרתי, ושנינו התאהבנו בו מהרגע הראשון.
הצבעוניות שבחרנו מגיעה מעולמות הטבע והבריאות, והיא נשית מבלי להיות בנאלית או קיטשית. בשלב מאוחר יותר הוספתי את הטקסטורה – והמיתוג של טל הפך להיות מושלם.
 
לקח לנו עוד שבוע לעצב את כל הפריטים המעוצבים שטל זקוקה להם: פולדר, דפי לוגו, פליירים, טמפלט לפוסטים ועוד. שלחתי אותם להדפסה ובמקביל פנינו לעיצוב ובניית האתר.
 
במשך שלושה שבועות בנינו אתר מעוצב לתפארת: עם עיצוב שמבוסס על ספר המותג, ועם עשרות פוסטים המחולקים לארבע קטגוריות – שחלקם פתוחים לכל מבקר וחלקם מיועדים ללקוחות של טל בלבד. זה זמן קצר מאוד לפרויקט בסדר גודל כזה, אבל בדיוק בשביל זה אני מקפיד שלא לחרוג משני פרויקטים פעילים במקביל: העבודה על האתר של טל היתה רציפה, התיקונים בוצעו באותו יום שבו הם עלו, והאתר הושלם בדיוק בזמן. צריך לומר שהוא גם מושלם לקידום אורגני עם ציון של 95 אצל גוגל? לא צריך. כשבונים אתר בצורה מקצועית, כשהעיצוב והבנייה נעשים באותו מקום, אפשר ליצור עיצוב מושלם עם ביצועים מצוינים.
בתוך חודש וחצי בדיוק, ממש לפי הלו״ז, העסק של טל הפך למעוצב.
התדמית הויזואלית שלה נראית מהמם, מדברת את אותה שפה, ממחישה בדיוק את מהות העסק והערכים שלו ובולטת בשוק. יש לה את כל מה שהיא צריכה לעסק מבחינה ויזואלית ותדמיתית לשנים הקרובות, וגם כשהיא תרצה להוסיף חומרים או לשדרג – זה יהיה פשוט וזול.
הפרויקט היה אינטנסיבי, וההשקעה הכספית היתה גדולה: אבל זה היה משתלם ואפילו מאוד.

והנה כמה עבודות דומות:

היי, רק עוד רגע

אולי שמת לב שהאתר עבר שינוי משמעותי. מקווה שאהבת :) 

אם לא, או לכל הערה/משהו שחסר/ביקורת/פידבק –

אשמח מאוד לשמוע. זה כאן:

כמה יעלה לעצב את העסק שלך?

היכרות ובריף
.
2000
2000
זהות ויזואלית
.
2000
2000
2000
2000
5000
2000
מעטפת גרפית
.
2000
2000
0
אתר אינטרנט
.
4000
0
2000
2000
1000
2000
משך הפרויקט:
עלות הפרויקט:
000,
ימי עסקים
₪+מע״מ